Monday, August 23, 2010

Bahagian Pentadbiran PPAD


KETUA PEMBANTU TADBIR
HAJI. MOHD YUNOS BIN MOHAMAD

Memantau aktiviti urusan Pentadbiran, Perkhidmatan Kewangan dan lain-lain di Pejabat PPAD.
Melaksanakan tugas yang diarahkan oleh PPAD dan Ketua Jabatan dari semasa ke semasa. 

PEMBANTU TADBIR KEWANGAN ( PEMBAYARAN )
PUAN SENIWATI BINTI JUMHARI

Mengurus tuntutan pembayaran melalui sistem SPEKS.
Mengurus buku vot.
Membantu Ketua Jabatan mengawal perbelanjaan mengurus.
Membantu Ketua Jabatan menyediakan draf belanjawan.
Membantu mengurus hasil Jabatan. 


PEMBANTU TADBIR KEWANGAN
PUAN NORZIAH BINTI SARDON


Menguruskan sepenuhnya pembayaran gaji, elaun, upah, potongan KWSP dan lain-lain potongan gaji bagi anggota PPAD Kluang.
Menguruskan sebarang perubahan gaji anggota dan menyediakan penyata EC.
Semak penyediaan kew(8) dan baucar-baucar pembayaran dan sediakan sijil gaji akhir.
Mengumpul laporan daripada sistem SPEKS bagi SAP bulan dan buku gaji dikemaskini.
Sediakan laporan bayaran gaji dan memantau rekod perbelanjaan di peringkat daerah. 


PEMBANTU TADBIR
PUAN YULIZA ELYA BINTI MD RAMLI

  Menyediakan dan mengemaskini data/senarai perjawatan.
Urusan penempatan pegawai dan anggota baru lantik.
Pelarasan gaji dan pencen pegawai dan anggota PPAD.
Menyediakan kew(8) berkaitan gaji, elaun pegawai dan anggota PPAD termasuk ganjaran kontrak bagi kakitangan kontrak.
Membantu urusan permohonan kenaikan pangkat, penempatan dan pertukaran pegawai dan anggota di PPAD. 


PEMBANTU TADBIR PERKHIDMATAN
PUAN ALIZA BINTI HAJI MD YUSOH


Memproses cuti pegawai dan anggota awam dan pengumpulan GCR.
Membantu dalam menguruskan permohonan pengesahan perkhidmatan, kemasukan berpencen, perletakkan jawatan.
  Mengemaskini maklumat HRMIS dan SISPEN.
 Urusan inventori dan harta Modal.Ishtihar Harta, Tatatertib.


PEMBANTU TADBIR PERKHIDMATAN
PUAN NORAZIAN BINTI GHAZALI


Bertanggungjawab dalam membantu tugas-tugas berkaitan pentadbiran am dan tatatertib, menyediakan laporan/kertas kerja berkaitan tatatertib pegawai dan anggota di PPAD, menguruskan sistem fail dan rekod serta surat menyurat .
 Membantu urusan berkaitan keselamatan,kebersihan dan keceriaan pejabat.
Bertanggungjawab dalam membantu urusan berkaiatan Pengisytiharan Harta , membatu urusan berkaitan permohonan pegawai  dan anggota PPAD bagi penganugerahan pingat/darjah kebesaran Negeri.
Membantu urusan berkaitan Laporan Penilaian Prestasi pegawai termasuk urusan mengedar ,mengumpul dan menyemak untuk di bawa ke dalam mesyuarat Panel Pembangunan Sumber Manusia (PPSM) Jabatan Agama Johor 



PEMBANTU AM PEJABAT
EN MUHAMMAD FAIZAL BIN SUPRAPTO



Membantu pengurusan pejabat.


PEMANDU
EN MOHD AHDANAN BIN NGADIRIN

No comments:

Post a Comment